loading...
فازسنگین|Fazsangin
آخرین ارسال های انجمن
َAfra بازدید : 274 سه شنبه 1394/12/25 نظرات (0)

برای دیدن اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید

این روزها مانند گلی شده ام که هر پروانه ای روییش می نشیند

 

و می رود بی آنکه قصه “عادت” را بفهمد !

 

.

 

.

 

.

 

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ… ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ… ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ…

 

ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !

 

ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ هیچکس ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ …

 

.

 

.

 

.

 

خدایــــــــــــــا

 

خورشید را ب من قرض میدهی ؟

 

از تو ک پنهان نیست ،

 

سرزمین خیالم دوباره یخ بسته است . . . !

 

.

 

.

 

.

 

در کنار ساحل دریای غم

 

قایقی میسازم از دلواپسی

 

بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت

 

یک مسافر از دیار بی کسی

 

.

 

.

 

.

 

غبـــــاری ک از تــــــو نشسته روی قلــــبم . . .

 

بارون چیــــه . . .

 

سیل نمیــــتونه بشوره !

 

.

 

.

 

.

 

امشب شب تولدم من است

 

ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض !

 

.

 

.

 

.

 

استغفار می کنم

 

از آن

 

” دوستت دارم ” هایی

 

که حرامت شد . . .

 

.

 

.

 

.

 

به مرگ گرفتی مرا تا به تبی راضی شوم

 

کاش “میفهمیدی” به مرگ راضی بودم وقتی که تب می کردم از ندیدنت !

 

.

 

.

 

.

 

به من شلیک کن

 

قبل از آنکه به دیگری بگویی : دوستت دارم !

 

.

 

.

 

.

 

قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند

 

گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند

 

زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند…

 

.

 

.

 

.

 

سخت است بغض داشته باشی

 

و بغضت را هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !

 

.

 

.

 

.

 

من نمی دانستم معنیِ هرگز را …

 

تو چرا بازنگشتی دیگر ؟

 

.

 

.

 

.

 

درخت احساسم سالهاست خشکیده است

 

دیگر تشنه ی هیچ محبتی نیست !

 

.

 

.

 

.

 

من سرم درد میکند برای “دعواهایی” که با هم “نکردیم”

 

لعنتی ، چقدر مهربان رفتی !

 

.

 

.

 

.

 

دریا را بی خیال

 

زمین جواب نمی دهد

 

دیگر دل به آسمان زده ام !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت یک سایت "شحصی" است و فقط مکانی برای نوشتن حرف های دل خودم است فقط و فقط حرف های دل من... هیچکس منو درک نکرد حتی خودم خودمو...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالبی که در سایت برای شما قرار داده میشود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 739
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 597
  • بازدید ماه : 1,465
  • بازدید سال : 28,167
  • بازدید کلی : 255,349